طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

لزوم وارد کردن اطلاعات کافی در بخش دانشنامه گردشگری در وبسایت آژانس های مسافرتی


درطراحی سایتآژانس های گردشگری و طراحیاپلیکیشن آژانس مسافرتیوجود دانشنامه گردشگری جز مهم ترین ارکان می باشد. این بخش شامل اطلاعات مناسب و به روزی است که به گردشگر کمک می کند که دید وسیع تری از سفر و مقصد خود پیدا کند.
در گردشگری مانند هر صنعت دیگری عواملی مهم وجود دارد که توجه به آنها برای ادامه حیات این صنعت درآمدزا بسیار ضروری به نظر می رسد . توجه به این عوامل مهم توسعه صنعت گردشگری را به دنبال دارد. میزان موفقیت در توسعه گردشگری نیز تابعی از کیفیت و نحوه دخالت عوامل موثر گوناگون است که در حقیقت همان ارکان گردشگری محسوب می شوند . باطـراحی سایت گردشگریمناسب بر مبنای اصولبهینه سازی سئودر راستایافزایش رنکمی توان گام بلندی در جذب گردشگران برداشت.
ارکان صنعت گردشگری
ارکان صنعت گردشگری که نقش به سزایی در موفقیت این صنعت دارند عبارتند از: جاذبه های گردشگری و تسهیلات و خدمات گردشگری که در ادامه مختصر به هر کدام از آنها اشاره می شود:
جاذبه های گردشگری
هر پدیده یا عامل انگیزشی که جذابیتی در مقصد ایجاد کند و منجر به مسافرت فرد یا افرادی از نقاط مختلف به مقصد گردشگری شود، جاذبه نامیده می شود . جاذبه ها در گردشگری به دو دسته جاذبه های طبیعی و جاذبه های فرهنگی تقسیم می شوند که هر کدام از این انواع طیف متنوع و گوناگونی از پدیده ها را به خود اختصاص می دهند. جاذبه های طبیعی جاذبه هایی را شامل می شوند که انسان دخالتی در ایجاد آنها ندارد اما جاذبه های فرهنگی با تفکرات انسانی و در نتیجه ی تلاش انسان ها به وجود آمده اند .
وجود جاذبه ها مهم ترین دلایل مسافرت مردم به یک مقصد خاص است . جاذبه های گردشگری به عنوان عامل جذب و با توجه به ویژگی های خاصی که دارند، می توانند گردشگران را از نقاط مختلف و سرزمین های دور به سمت خود بکشانند . هر چقدر جاذبه گردشگری متنوع تر، منحصر بفرد تر و جذاب تر باشد، ازقدرت کشش بالاتری برخوردار خواهد بود و در نتیجه حوزه نفوذ وسیع تری خواهند داشت . اهمیت جاذبه ها به حدی است که وجود امکانات اقامتی و پذیرایی، فروشگاه های خرید سوغاتی و صنایع دستی نیز به وجود آنها بستگی دارد. ممکن است در یک محل فقط یک جاذبه یا مجموعه ای از جاذبه ها وجود داشته باشد اما در هر صورت شناخت رابطه ی بین انواع جاذبه های مختلف یکی از مهم ترین مراحل توسعه گردشگری است .
جاذبه های گردشگری با توجه به تنوع، منحصر به فرد بودن، درجه اعتبار و سندیت، ارتباط و مجاورت با سایر جاذبه ها، در دسترس بودن، زنده بودن و موقعیت استقرار ، دارای اهمیت و میزان کشش پذیری متفاوتی هستند که می تواند انگیزه سفر را در گردشگران مختلف تقویت کند. بنابراین ویژگی ها و جذابیت ها برنامه ریزان را در انتخاب بازارهای هدف، پاسخگویی به تقاضای موجود و برنامه ریزی برای توسعه گردشگری در آینده یاری خواهد کرد.
درطراحی سایتهای گردشگری معرفی کامل جاذبه های گردشگری در قسمت دانشنامه توریستی امری فوق العاده ضروری است.
تسهیلات و خدمات گردشگری
تسهیلات و خدمات گردشگری به مجموعه تاسیسات و تجهیزات مربوط به حمل و نقل ، اقامت، پذیرایی، تفریح و خدمات جنبی مربوط به گردشگری گفته می شود. در همین راستا انواع تاسیسات در زیر دسته بندی شده اند :
تاسیسات اقامتی عبارتند از: هتل ها و مهمانخانه ها، اردوگاه های گردشگری، پانسیون ها و متل ها .
تاسیسات پذیرایی عبارتند از: دکه های اغذیه فروشی، کافه ها و نظایر اینها.
تاسیسات تفریحی عبارتند از: پارکها، استخرهای شنا، پیستهای ورزشی و نظایر آنها.
صنعت گردشگری به ارائه خدمات می پردازند. این خدمات پمپ های بنزین، تعمیرگاه های اتومبیل، فرودگاه، راه آهن، ترمینال های مسافربری ، بانک ها ، مرکز مراقبت های ایمنی و بسیاری دیگر از خدمات جانبی مورد نیاز را در بر می گیرد .
دسترسی ها ( زمینی، هوایی، دریایی )، آب آشامیدنی و تاسیسات فاضلاب، خدمات بهداشتی و فوریت های پزشکی، تامین انواع انرژی و ارتباطات ( سیستم مخابرات ، پست، اینترنت ) در حوزه زیرساخت ها قرار می گیرند و در توسعه گردشگری نقش ویژه ای دارند.
بنابراین وجود جاذبه های گردشگری در یک منطقه شرط لازم برای فعالیت های مربوط به آن می باشد، اما کافی نیست. شرط کافی آن وجود تاسیسات و خدمات رفاهی و همچنین وجود سیستم حمل و نقل و شبکه راه های استاندارد است که بتواند نیازهای مسافران را در حد مطلوب برآورده سازد.
وجود اطلاعات مذکور در دانشنامه گردشگری سایت یا اپلیکیشن آژانس های مسافرتی بسیار مهم می باشند.
جمع بندی
درطراحی سایتآژاانس های گردشگری و طراحیاپلیکیشن آژانس مسافرتیوجود دانشنامه گردشگری جز مهم ترین ارکان می باشد. این بخش شامل اطلاعات مناسب و به روزی است که به گردشگر کمک می کند که دید وسیع تری از سفر و مقصد خود پیدا کند. همچنین در دانشنامه گردشگری مواردی همچون قوانین خاص یک شهر یا کشور در فصول خاص سال برای مسافرت نیز باید ذکر شوند تا توریست با رعایت آن ها به مشکل خاصی برخورد نکند. همه موارد مذکور از طریق طراحی وتـولید اپلیکیشن گردشگرینیز ممکن می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.